Bapiaнт 1

1. ¬каж≥ть операц≥њ в≥дношенн¤:


1) >;

2) And;

3) =;

4) >=;

5) Not;

6) Xor;
7) =<;

8) Or;

9) ><.


2. ¬каж≥ть неправильно записан≥ операц≥њ в≥дношенн¤:

†††††††††† var a, b: Integer;

1)a>b;

2)a=>b;

3)a><b;

4)a>>b;

5)a=b;

6)a<<b;

7)a<=b.

3. ¬каж≥ть правильно записан≥ операц≥њ в≥дношенн¤:

††† var a, b, c: Real;

1)a*a=b + c;

2)0<a<l;

3)sqrt(a)>c;

4)a+b+c<a+b+c;

5)5*a<b<c;

6)sqr(a)>b.

4. ¬каж≥ть правильно сформован≥ лог≥чн≥ вирази, ¤кщо

var a, b, c: Integer; d: Boolean;

1)a=b=c;

2)Not d And(b>c);

3)(a>b) or d;

4)а=b or a=c;

5)d аnd Not(a+b>c);

6)d аnd(a=c).

5. ¬каж≥ть посл≥довн≥сть д≥й при виконанн≥ умовного оператора

if лог≥чний вираз then оператор 1 else оператор 2;

1)виконуЇтьс¤ оператор 1;

2)обчислюЇтьс¤ лог≥чний вираз;

3)виконуЇтьс¤ оператор 2, пот≥м оператор 1;

4)¤кщо результат лог≥чного виразу TRUE, то ...;

5)виконуЇтьс¤ оператор 2;

6)¤кщо результат лог≥чного виразу FALSE, то ...;

7)виконуЇтьс¤ оператор 1, пот≥м оператор 2;

8)не виконуЇтьс¤ жоден з оператор≥в.

6. Ќеповна форма умовного оператора записуЇтьс¤ так:

1) Case <вираз> of
<
вар≥ант 1>:†† <оператор 1>;†† ... end;;

2) if <лог≥чний вираз> then <оператор 1> else <оператор 2>;;

3) if <лог≥чний вираз> then <оператор>;;

4) case <вираз> of
<
Bapiaнт 1>:<оператор 1>;
†† ... else <оператор> end;.

7. ѕри виконанн≥ умови a < b, де a, b Ч зм≥нн≥ д≥йсного типу, потр≥бно цим зм≥нним присвоњти квадрати њхн≥х значень. ¬каж≥ть правильно сформований запис:

1) if a<b then a:=a*a; ††b:=b*b;;

2) if a<b then a:=a*a else b:=b*b;;

3) if a<b then begin a:=a*a; b:=b*b end;;

4) if a<b then ††a:=a*a And b:=b*b;;

5) if a<b then a:=a*a; b:=b*b else;;

6) if a<b then ††a:=a*a;b:=b*b end;.

8. ѕри виконанн≥ таких д≥й

a:=50;

if a>10

††††††††† then if a<40then WriteLn(a)

††††††††††††††††† else WriteLn(Цa);

нa екан≥ диспле¤ буде виведено число:

1) 50;

2) Ц50;

3) нe буде виведено н≥чого.

9. ¬каж≥ть ≥стинне в≥дношенн¤ при виконанн≥ умови Ђц≥ле число k кратне 7ї:

1)k mod 7 = 0;;

2)k mod 7 < 1;;

3)k mod 7 <> 0;;

4)k div 7 <> 0;;

5)not (k mod 7 <> 0) ;;

6)k div 7 = 0;;

7)k mod 7 >< 0;.

 

10. ¬каж≥ть номери р¤дк≥в програми, ¤к≥ м≥ст¤ть помилку:

1) var a,b,c:Real;

2) begin

3) ReadLn(a,b,c);

4) if a<b<c

5) then WriteLn(a)

6) else WriteLn(b);

7) end

 

 

 

 

 

¬ар≥ант 2

1. ¬каж≥ть неправильно записан≥ операц≥њ в≥дношенн¤, ¤кщо

††††††††††††† var a, b, c: Integer ;


1) a+1<b

2)a>=b;

3)a<b+c;

4)a>b=c;

5)a<b<c;

6)a>b>c.


2. ¬каж≥ть правильно записан≥ лог≥чн≥ вирази, ¤кщо A, B, C Ц зм≥нн≥ лог≥чного типу:

1) ј;

2)Not Or B;

3)A And B;

4)A And Not B;

5)A And B And C;

6)And A And B.

3. ¬каж≥ть правильно сформован≥ лог≥чн≥ вирази, ¤кщо var a, b, c: Integer;

1) a=b;

2) a<b And b<c;

3) a>b+c;

4) (a=b) And (b=c);

5) a<b<c;

6) Not(a>b).

4. ѕовна форма умовного оператора записуЇтьс¤ так:

1)case <вираз> of

†††† <Bapiaнт 1>:<оператор 1>;

2) if <лог≥чний вираз> then <оператор 1> else <оператор 2>;;

3)if <лог≥чний вираз> then <оператор>;;

4)case <вираз> of
††††††
<вар≥ант 1>: <оператор 1>;
††††† ... else <onepaTop> end;.

5. ¬каж≥ть оператори, за ¤кими зм≥нн≥й ц≥лого типу ј надаЇтьс¤ значенн¤ зм≥нноњ ц≥лого типу ¬ у випадку, ¤кщо A<B:

1)A:=A<B;;

2)if A<B then A:=B;;

3)if A<B then B:=A;;

4)if A:B do A:=B;;

5)if A<B else A:=B;;

6)if B>A then A:=B;.

6. якщо значенн¤ зм≥нноњ а д≥йсного типу не менше в≥д 1, то потр≥бно подвоњти значенн¤ ц≥Їњ зм≥нноњ. ¬каж≥ть правильно сформован≥ записи:

1)if a>l then a:=2*a;;

2)if a>=l then a:=a+2;;

3)if Not(a<l) then a:=a*2;;

4)if a>=l then a:=2*a;;

5)if a>=l else a:=2*a;;

6)if (a>l) оr (a=l) then a:=a*2;.

7. ѕри виконанн≥ таких д≥й

a:= Ц0.5;

if a>0

thenif a<1then WriteLn(-a)

††††††††† else WriteLn(a);

нa екран≥ диспле¤ буде виведено число:

1) Ц0.5;

2) 0.5;

3) не буде виведено н≥чого:

8. «найд≥ть номер р¤дка програми, що м≥стить помилку:

1)var a, b:Integer;

2)begin

3)ReadLn(a,b) ;

4) if a>b

5) then WriteLn (a);

6) еlse WriteLn(b);

7) end.

9. ¬каж≥ть лог≥чний вираз екв≥валентний виразу :

1) (x<y) And (x<z);

2) (y>x) And (y>=z) Or (z>x) And (z>=y);

3) (x<y) Or (x<z);

4) (x<y) And (x>z);

5) (x<z) And (x>y).

 

10. «а допомогою дужок вкаж≥ть пор¤док виконанн¤ д≥й при обчисленн≥ лог≥чного виразуa And b Or Not c And d

1)(a And b) Or ((Mot c)And d);

2)(a And b)Or Hot(c And d);

3)((a And b) Or (Mot c))And d;

4)a And(b Or (Hot (c And d))).

Хостинг от uCoz